Objednáte formulářem – objednávku je nutné podepsat, popř. opatřit razítkem.
Objednávku zaevidujeme a přidělíme Vám identifikační kód.
Pokud neurčíte jinak, zahájíme dodávku od nejbližšího dovezeného čísla.
Ke každé dodávce obdržíte dodací list (DL). Na DL je uvedeno i číslo DL předchozího a to Vám umožňuje zkontrolovat, zda jste obdrželi všechny zásilky.
Změny objednávek a reklamace vyřizujeme telefonicky. Pro jejich rychlejší zpracování uvádějte vždy svůj identifikační kód.
Změnu adresy dodávky nebo fakturace požadujeme písemně
Storno objednávky požadujeme telefonicky nebo písemně (dopis, e-mail, fax)
Objednávka platí, dokud ji nezměníte nebo nezrušíte ("standing order").
Neplatíte předem. Poslední den kalendářního měsíce Vám vystavíme fakturu (daňový doklad) za výtisky skutečně expedované během právě uplynulého kalendářního měsíce.
Faktura obsahuje specifikaci DL, které jsou v ní účtovány. Reklamace faktur přijímáme do 14 dnů od jejich vystavení.
Splatnost faktury je 14 dnů od data vystavení, v případě pozdní platby si vyhrazujeme právo účtovat Vám penále ve výši 0,2% dlužné částky za každý den prodlení.
Stáhněte si prosím přiložený formulář a podepsaný ho prosím zašlete na naši adresu.